Financiële verantwoording

Hierbij publiceert de G.A. van der Lugt Stichting het Rapport inzake de jaarstukken 2022 inclusief de Samenstellingsverklaring van de externe accountant. De jaarstukken zijn als PDF document te downloaden.

Hierbij publiceert de G.A. van der Lugt Stichting het Rapport inzake de jaarstukken 2021 inclusief de Samenstellingsverklaring van de externe accountant. De jaarstukken zijn als PDF document te downloaden.

Hierbij publiceert de G.A. van der Lugt Stichting het Rapport inzake de jaarstukken 2020 inclusief de Samenstellingsverklaring van de externe accountant. De jaarstukken zijn als PDF document te downloaden.

Hierbij publiceert de G.A. van der Lugt Stichting het Rapport inzake de jaarstukken 2019 inclusief de Samenstellingsverklaring van de externe accountant. De jaarstukken zijn als PDF document te downloaden.

Hierbij publiceert de G.A. van der Lugt Stichting het Rapport inzake de jaarstukken 2018 inclusief de Samenstellingsverklaring van de externe accountant. De jaarstukken zijn als PDF document te downloaden.